Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Ai Dao, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Ai Dao, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu

Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Esther

20 September 2014 | Thailand, Ban Ai Dao

De zon scheen alweer vroeg vanmorgen na een heerlijke lange nacht slapen. Deze hadden we ook wel nodig na alle dagen vroeg opstaan.
Eerst even de zee in gedoken en daarna lekker aan het zwembad gaan hangen. Af en toe even afkoelen en lekker relaxen.
We hadden wat foldertjes van de activiteiten in de buurt en besloten een boottocht te plannen waarbij er 4 Bounty eilandjes bezocht worden waar gesnorkeld kan worden. De hele dag op pad voor een paar Bath.
Daarna ben ik even gaan pinnen en heb ik een scooter gehuurd voor de komende dagen.
Direct even wat eten en drinken gehaald en geld gepind en snel weer naar het zwembad omdat het ondertussen behoorlijk warm is.
Rond 3 uur zijn we naar de spa gegaan naast het zwembad en hebben we allebei genoten van een heerlijke olie massage waarbij de dames boven op je rug klimmen en je alle spieren laten voelen die je hebt.

'S avonds zijn we weer gaan eten bij het restaurant hier. Eerst de zonsondergang bekeken op het strand samen met een groep van zo'n 50 Thaise mensen die een uitje of zoiets hadden.
Zij hadden een buffet in dezelfde eetzaal de karaoke stond klaar.
Tijdens en na het eten begonnen ze 1 voor 1 te zingen en werd er volop gedanst en gefeest.
Al snel kwam er een Thai naar ons toe en nodigde ons uit voor een dans en zo stonden wij ook tussen de Thaise mensen op de dansvloer. Niemand danst hier op de maat op zingt zuiver dus ik paste hier prima tussen.
Nadat we door iedereen op de foto zijn gezet en wat danspasjes gedaan te hebben zijn we gaan betalen en richting de kamer gegaan.
Hier nog even wat drinken en morgen per boot op stap.

• 20 September 2014 - 16:58

Yvonne:

Gezellig!!
    Wel jammer van al die zweetdruppels in de dure danslessen hier.

• 21 September 2014 - 15:18

Jan:

Maarten, ik zie je al dansen.

groetjes pa