Phuket - Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Ai Dao, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu Phuket - Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Ai Dao, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu

Phuket - Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Esther

20 September 2014 | Thailand, Ban Ai Dao

Vanmorgen ging de wekker wel heel erg vroeg... De iPhone 6 ging om 5:00 uur lokale tijd in de verkoop en kon dus besteld worden. Aangezien we anders om 6 uur eruit moest is de wekker gezet om 5 uur en heeft Esther hopelijk als 1 van de eersten besteld en ligt de telefoon klaar bij thuiskomst.
Om 7 uur werden we opgehaald, stukje rijden naar de pier waar de ferry klaar stond om ons naar Koh Lanta te brengen. Op Koh Phi Phi moesten we op een andere boot overstappen en zo zouden we om 12:30 op Koh Lanta staan.
Op de 1e boot ging ik een rondje lopen om wat te filmen en toen lag er ineens een Thaise man op de grond. Er zat een meisje uit Australië naast die de hartslag van de man controleerde en de Thaise mensen zelf waren alleen maar met zalfjes en potjes crème aan het smeren en de man aan het masseren. Hij was niet aanspreekbaar en niemand kende hem. We waren gelukkig al dicht bij land en toen we er eenmaal waren stond er een golfkar met brancard klaar en hebben we hem van boord gedragen.
Toen de overstap na de andere boot. Iets kleiner, geen airco en niks te drinken en bloedheet. Maar daartegenover stond een prachtig uitzicht met witte stranden en blauwe zee en een prachtig resort te wachten op ons.
Na nog een uur varen kwamen we aan en stond de man van het resort al klaar om ons op te halen.
Eenmaal op het resort was het echt net paradijs! Allemaal palmen, zwembaden, massage's, houten hutjes en allemaal aan zee. Een houten hut met een ligbad in de tuin en het zwembad voor de deur! Echt geweldig.
Na wat baantjes in het zwembad even lekker in bad gegaan en wat op bed gehangen.
'S avonds wat wezen eten bij het restaurant hier wat echt heerlijk was! Voor, hoofd en nagerecht voor ons beiden voor €20,- :-)
Op tijd gaan slapen na het eten want de knollen waren op.

Tot morgen!

• 20 September 2014 - 09:01

Jan:

Hai, daar ben ik weer, leuk om te lezen,
    op dit moment ben je aan het bellen
    via facetime rechtstreeks met jou.
    Onvoorstelbaar, ik ben aan het tikken
    op de taptop en mama aan het bellen
    met beeld erbij. Jullie aan het zwembad,
    wij aan het ontbijt.

groetjes weer