Phuket - Reisverslag uit Ban Na Nai, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Ban Na Nai, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu

Phuket

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Esther

16 September 2014 | Thailand, Ban Na Nai

Vandaag weer vroeg uit bed voor onze vlucht naar Phuket. Het vliegtuig was zo goed als leeg dus toen er zo'n 50 man aan boord zat ging de deur dicht en 10 minuten voor de daadwerkelijke vertrektijd zaten we in de lucht.
Na 1,5 uur landen we in Phuket en helaas was het eerste wat we zagen.... Regen.
Na 1 uur rijden kwamen we aan op Patong Beach waar ons hotel staat. En ook waar Kim en Fais logeren :-). Na het inchecken in onze heeeeellllleeeee mooie kamer met rozenblaadjes op het bed en een vol bad met rozenblaadjes hebben we een scooter gehuurd en zijn we naar Kim en Fais gereden. Hun resort staat aan het strand en daar hebben we elkaar ontmoet.
Daar wat gegeten en gedronken en daarna het centrum in. Terrasje pakken, olie massage en daarna op de plaatselijke marktjes heerlijke gegeten.
Vervolgens Bangla Road op gelopen en daar wat drankjes genuttigd tussen de lady boy's en Thaise dames die alles wel willen. Bijzonder land zullen we maar zeggen.
Morgen gaan we kijken naar een leuke dagtocht met z'n 4en.

• 16 September 2014 - 19:35

Yvonne:

Veel plezier daar!

• 17 September 2014 - 07:53

Jan:

Maarten, is er nog wat te zien daar
    van de Tsunami die er geweest is?
    Of is alles alweer zover opgeknapt?
    Veel plezier daar.
    Jan en Inge

• 17 September 2014 - 11:54

Maarten:

Nee van de Tsunami is niks meer te zien. Wel zijn er allemaal waarschuwingsborden en vluchtroute's voor als er weer 1 komt.
    In Indonesië was het nog wel goed te zien