Chiang Mai 2.0 - Reisverslag uit Ban Rai Nong Ho, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu Chiang Mai 2.0 - Reisverslag uit Ban Rai Nong Ho, Thailand van Maarten en Esther - WaarBenJij.nu

Chiang Mai 2.0

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Esther

11 September 2014 | Thailand, Ban Rai Nong Ho

Om 8:00 reed de trein het station van Chiang Mai op en konden we na een rit van 12 uur uitstappen.
We hadden niet veel geslapen en al ruim 24 uur niet een douche gehad en na al het zweten enz is dat best wel lekker.
Een taxi bracht ons naar het hotel en hier vroegen we na het inchecken of we misschien de kamer al in konden om te douchen en wat te slapen.
Alle kamers waren vol dus dit was geen optie.
Wel kregen we een fris doekje en een welkomsdrankje.
Na 5 minuten in de lobby te hebben gezeten kwam de dame achter de balie bij ons en voor 500 Baht was er wel een kamer vrij voor ons. Slimmeriken haha.
Dus 500 Baht betaald en heerlijk naar de kamer gegaan. Douche genomen en paar uur geslapen. Hierna de kleding maar de wasserette gebracht en de Zipline tour voor morgen geregeld. Klimmen door de jungle en aan kabels roetsjen door de bomen :-).
Toen even de stad verkent en wat gegeten en gedronken bij een bar met heel veel soorten bieren. Voornamelijk Belgisch. Hier tegenover zat een massage salon dus daar ook maar even kennis gemaakt.
Esther ging voor de olie massage en ik voor de Thaise massage.
Ik wist niet dat ik zo lenig was... Echt alles wordt gerekt en gestrekt en uit elkaar getrokken maar na een uur voel je je als herboren.
Ook Esther heeft genoten dus zeker voor herhaling vatbaar!!!

Hierna weer terug gegaan naar het hotel na een portie bitterballen te hebben gehad.
We waren nog best wel moe van de nachttrein waarin we weinig tot geen slaap hebben gehad dus zijn we lekker op de kamer gebleven. Wat proviand gekocht bij de 7/11 en filmpje gekeken.

Slaap lekker :-).

• 11 September 2014 - 12:10

Jan:

Maarten en Esther, ik had de link nog niet
    anders had ik al lang gereageerd.

Prachtig om te zien en te lezen,
    wij (ma en ik) gaan zoiets ook een
    keer doen. Niet met de rugzak maar
    wel georganiseerd. Lijkt me schitterend.

geniet ervan.
    Jan, Inge en Rens